Reageer

Arne   21-8-2003 1:13:40
Hallo, leuk dat je deze site hebt bezocht. Wil je reageren naar aanleiding van deze site, of heb je een vraag, plaats dan je reactie. Groeten, Arne (webmaster)

Renee   21-8-2003 17:42:39
Hey Arne, Je bent echt geweldig:)!vind het een kei mooie site, moest ook erg lachen om het kopje "mensen"! krijg zin om terug te gaan! XXXX

Ries   22-8-2003 11:42:03
hoi Arne! Chique man, echt heel mooi!! áls je de Bouworde-site ook 's wilt oppoetsen, dan heel graag! Groetjes, Ries

Martin   23-8-2003 12:46:51
Hi Arne, it is super! Very nice pages.

ruben   23-8-2003 14:10:57
vréééééééééééééééééééééééééééé goe!! ;o) khad nooit ne speciale site verwacht! enkel een linkske van uwe persoonlijke site naar de foto's ofzoiets!! t'is kweetnie oe "hip"! vooral de inhoudstabel met die foto van de draak! Ze zouden beter dit hier als site gebruiken voor de bouworde.nl of op zijn minst ne link maken voor geïntreseerden. Dat ze es foto's kunnen bekijken van een bouwkamp?!? T'is maar een idee! anyway, veel groetjes aan iedereen! kga weer verder gaan studeren :s

ruben   23-8-2003 14:15:05
vertaling: ne = een kweetnie oe = immens geïntreseerden = geïnteresseerde Voor mij maakt de datum voor sixflags voorlopig niets uit! groetjes(doei ;o) )

Britt   25-8-2003 9:19:44
Heey Arne,mooie site en leuke foto's!! Tot donderdag! groetjes Britt xxx

Jan Wever   6-9-2003 12:41:11
Via Ruth hoorde ik van jullie, leuk dit te zien, we zijn er zelf al dikwijls geweest en hebben veel interesse in deze dagopvang. We willen ook iets organiseren voor Rolnicka! Wat is de naam van jullie groep?? groeten. Jan.

Evita   8-9-2003 20:07:46
Vely vely plitty Alne! Vooral het uitschuifding met draak is prachtig, Drago zal jaloers worden;)!

Arne   9-9-2003 23:53:40
Beste Jan Wever. Via de pagina 'contact' kun je meer info vinden over de organisatie. Neem anders even per e-mail contact met mij op. groeten, Arne

Addel hé   6-5-2004 18:34:58
Hei Arne, ik zie net dat je site de weg naar onze bouwordesite gevonden heeft. :-) Bouworde Vlaanderen, dat laat je nooit meer los he. 't Is hier weer nogal rustig aan het worden op je gastenboek; het wordt tijd dat er nog eens onwetende meisjes zoals Leen en ik passeren om alles ff vol te schrijven. Helaas... Ik ga niet naar Sobeslav op kamp en Leen gaat al helemaal niet op kamp. Wij hebben dus geen info nodig. Maar aan alle andere mensen die hier voorbijkomen en die iets willen weten over Sobeslav... Arne is een fantastische informatiebron, vraag maar raak, al wat je wilt weten, je krijgt een uitgebreid en nuttig antwoord en een privébezoekje met liveverslag en vergelijkende studies van bouwordeverhalen op de koop toe... :-D

Jan vorniceni    31-5-2004 19:13:16
hey Arne, Na addel heb ik ook de weg naar deze site gevonden. T'ziet er mij allemaal geweldig zalig uit! Echt wel mooie site ook. Zizo nu is je gasten boek wat up to date... X

bart Lamont   18-8-2004 22:51:43
Dag Arne, Om te beginnen : proficiat met je mooie site. Hij staat al enkele jaren bij Bouworde bij onze bouwkampverhalen en wordt aanzien als een aanrader om een impressie te krijgen wat een bouwkamp is. Voor buitenlandse deelnemers of buitenlandse organisaties is dit van zeer grote waarde. Als lid van de werkgroep internet heb ik dan ook volgende vraag : we zouden jou site als link willen plaatsen op ons engelstalig deel van www.bouworde.be. Zou je dit willen, ten eerste? en ten tweede : zou je ons willen verwittigen mocht je deze mooie site ooit ten ziele laten gaan (dan kunnen wij hem misschien op onze server zetten) ? je kan me best mailen op familielamont@belgacom.net Alvast bedankt Bart Lamont Bouworde Vlaanderen

steven   17-10-2004 17:30:36
He Arne, Heel toevallig bekijk ik deze website en ik moet zeggen dat het er weer geweldig uitziet. Hoop ook dat het met jou erg goed gaat. Waar ben je trouwens dit jaar geweest? Ik naar Rusland echt geweldig en echt een andere wereld. in ieder geval een warme groet, Steven..(machiagordena)

rogier   3-1-2005 17:16:31
hallo allemaal wat een leuke site hebben jullie. ik vind het een geweldig mooi project geworden ik ben een paar jaar geleden met ibo naar schwerin geweest en ga straks de ibo promoten hopelijk mogen we elkaar misschien eens ontmoeten wil dit jaar weer mee na italie misschien

Reageer